Examens.

Hierjuist had ik examen van geschiedenis. Dat is heel vlot gegaan. Ik had het dan ook redelijk goed voorbereid.. Als ik er aan denk heb ik nog maar twee examens te gaan ; Nederlands & Engels. Volgens mij zijn dat makkelijk examens, maar ik ga toch leren. Elke dag na mijn examen ga ik een paar uur in ‘t stad rondlopen met mijn vriendinnen om efkes op rust te komen. Ja, da klinkt alsof ik juist 3 uur heb staan sporten, maar ik bedoel met ‘tot rust komen’ van effe mijn gedachten te veranderen. Want zo 2 weken aan een stuk examens leren van soms meer dans 200 pagina’s is niet niks, dus als ik effe met mijn vriendinnen kan ontspannen doe ik dat. Trouwens, ter informatie, ik ben een grote fan van Justin Bieber, of beter gezegd een ‘Belieber’. Dus, daarstraks ben ik met een goeie vriendin naar ‘t stad geweest en we zijn lang een CD/DVD winkel gepasseerd toen ik eraan dacht dat de nieuwe CD van Justin uit was ‘Believe’ is de titel we gingen binnenkijken en ik zag dat er nog maar 5 exemplaren waren. Ik keek naar de prijs : €22 snel keek ik naar het geld dat ik nog had: €19 ik was zo effe op mijn tenen getrapt tot dat mijn vriendin zei dat ze zou bijleggen. Je kan niet raden hoe blij ik was! Nu, ik kwam thuis en open de verpakking en er zaten extra’s bij! Een poster + een DVD ik was zo effe in de wolken. Straks ga ik terug voor Nederlands leren en naar zijn muziek luisteren, ik leer namelijk beter met muziek omdat ik bij elk woord van een liedje ook iets ondhoud van mijn leerstof.  ( Er zit een foto bij van het album dat ik heb gekocht. )

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to Examens.

  1. Mr WordPress says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. evavertelt says:

    dag cécile!
    fijn dat je je ook tot blogland hebt “bekeerd” 🙂
    hou bij het schrijven goed in je achterhoofd dat “iedereen” kan meelezen en je eventueel herkennen (mocht je dat zelf niet willen), maar je doet dat goed!
    nog 2 daagjes op je tanden bijten voor de examens en dan heb je een welverdiende vakantie… geniet ervan!
    eva x

Leave a Reply

